sobota, 16 listopada 2013

Perełki w magazynie

W połowie czerwca pojechałem na wymianę do Niemiec do Leverkusen. Ja dodałem tu zdjęcia z motoryzacyjnego punktu widzenia. Zdjęcia były robione komórką więc jest ich jakość jest gorsza od np. zdjęć z summer cars party. Auta te znajdowały się w magazynie, niektóre zakurzone inne przykryte. Najbardziej zaciekawił mnie Trabant 601 z naklejką DDR ponieważ Leverkusen należał do Niemiec kapitalistycznych a fabryka znajdowała się za murem ''berlińskim. W magazynie znajdowały się też nowsze auta i ich części oraz przyczepy kempingowe.


Ford Capri i Ford Taunus
Znaczek Forda Taunusa
                                                                     Trabant 601
Ford Granada
Volkswagen 1500 ''garbus'' przeróbka na kabrio
Trabant 601
naklejka na Trabancie którą wspomniałem na górze
Ford Granada vol.2
Audi Quattro
Felgi Audi
Volkswageny 1500 też przeróbki na kabrio
Ten Ford T stał w Phantasia Land w Koln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz