Najważniejszym elementem mechaniki była skrzynia biegów z synchronizowanymi biegami 2 i 3 i zastosowano w nim sprzęgło hydrokinetyczne powodowało to elastyczność jednostki napędowej. Dzięki temu ZiM mógł ruszać z dowolnego biegu z pod świateł. Wadą tego elementu było brak możliwości zostawienia auta bez zaciągniętego ręcznego. W latach 70 kiedy rząd postanowił sprzedać stare auta prywaciarzom. Samochody kupowano i przerabiano go np. do przewozu cebuli. Było woły robocze i tylko niektóre zachowały się w stuprocentach bez domowych udoskonaleń.
Model jest dość długi i waży trochę więcej od przeciętnych "kultowych". Biały kolor dodaje mu lekkości ale chromy zniszczyły pożądany efekt końcowy. Rysowane na boku drzwi srebrny pas mógł by być zastąpiony osobny. Co do auta nie mam złych myśli a prezentuję się bardzo okazale.
Silnik:
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Zużycie paliwa: 18 l/100 km
Moc: 90 KM przy 3600 obr./min
Masa własna: 1940 kg
Wymiary: długość - 5530 mm, szerokość - 1900 mm, wysokość - 1660 mm
Interesting this Gaz, a long, very good piece
OdpowiedzUsuńThe blaco colored suits her very well
Best regards and thanks for sharing
;)