Fiat GTJ. Auto miało poszerzone nadkola, nowe zderzaki
i lotkę na tylnej klapie bagażnika, a później ogromny spojler.
Najważniejsze było jednak to co siedziało pod jego maską, czyli
2-litrowy, 112-konny silnik pochodzący z Fiata 132, który później został
zastąpiony 198-konnym motorem 1,8 l. Wersja ze słabszym silnikiem
rozpędzała się do 185 km/h, mocniejsza osiągała nawet 240 km/h.
To właśnie tym pojazdem Andrzej Jaroszewicz startował w rajdach.
wersja 1 wersja2
Silnik: 4 suwowy , 4 cylindrowy 4 suwowy , 4 cylindrowy
rzędowy rzędowy
16 zaworowy
Pojemność skokowa: 2000cm 1840cm
Moc obr./min: 112KM/-5600 198KM/7400
Usytuowanie /napęd:podłużnie z przodu podłużnie z przodu
tylni tylni
Hamulce P / T : tarczowe tarczowe
Ogumienie: 235/60-13 235/60-13
Masa: ok.850 kg
V max: 185 km/h 210/ 240 km/h
( w zależności od zastosowanej
przekładni)
wersja 1 wersja2
Silnik: 4 suwowy , 4 cylindrowy 4 suwowy , 4 cylindrowy
rzędowy rzędowy
16 zaworowy
Pojemność skokowa: 2000cm 1840cm
Moc obr./min: 112KM/-5600 198KM/7400
Usytuowanie /napęd:podłużnie z przodu podłużnie z przodu
tylni tylni
Hamulce P / T : tarczowe tarczowe
Ogumienie: 235/60-13 235/60-13
Masa: ok.850 kg
V max: 185 km/h 210/ 240 km/h
( w zależności od zastosowanej
przekładni)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz